Z naszych usług korzystają przedsiębiorcy, którzy nie chcą, bądź nie mogą tworzyć własnego działu marketingu. Nie mają wystarczającej ilości czasu, możliwości organizacyjnych lub dostępnych zasobów aby zapewnić sobie sprawne funkcjonowanie własnego działu marketingu. Niepokoją się, że wiedza, doświadczenie lub poziom motywacji osób, które mieliby sami zatrudnić będą niewystarczające do realizacji zakładanych celów. Obawiają się też znaczących inwestycji w narzędzia niezbędne do prowadzenia sprawnych działań marketingowych i w efekcie tego, że koszty funkcjonowania takiego działu mogą być trudne do uzasadnienia.
Sposób w jaki działamy umożliwia rozwiązanie tych problemów – zapewniamy możliwość korzystania z zalet posiadania własnego działu marketingu bez ponoszenia kosztów jego budowy. Klienci powierzając nam realizację działań marketingowych mogą przeznaczyć więcej czasu na zarządzanie firmą i swoją podstawową działalność. Mają jednocześnie zapewnione pełne wsparcie w obsłudze zaawansowanej, zindywidualizowanej komunikacji marketingowej.