marketing bezpośredni

Marketing bezpośredni

Marketing bezpośredni w odróżnieniu od marketingu masowego obejmuje działania precyzyjnie „wymierzone” w konkretną grupę odbiorców.

Marketing bezpośredni, w którym się specjalizujemy zapewnia możliwość prowadzenia zindywidualizowanej, dwustronnej komunikacji dostosowanej do charakteru wybranego segmentu klientów. Komunikat, który przekazuje nakłania do podjęcia określonego działania. Właściwy dobór kryteriów segmentacji pozwala na zawężenie grupy adresatów do osób potencjalnie najbardziej zainteresowanych daną ofertą.

W efekcie dajemy Państwu możliwość skutecznego promowania produktów i usług dzięki dostosowaniu rodzaju i treści komunikacji do preferencji najlepszych potencjalnych klientów. To pozwala Państwu maksymalizować przychody dzięki optymalnemu dostosowaniu ofert do możliwości poszczególnych segmentów odbiorców.

Najczęściej korzystamy z następujących narzędzi i technik:

  • mailing pocztowy (listy, ulotki, broszury, inne materiały reklamowe)
  • marketing internetowy (e-mailing, serwisy WWW, pozycjonowanie)
  • telemarketing
  • program lojalnościowy
  • insert w czasopismach lub gazetach

Główne zalety:

  • skuteczna komunikacja z właściwie dobraną grupą adresatów
  • mierzalne i zoptymalizowane koszty działań marketingowych
  • wzrost lojalności klientów – budowa i utrzymywanie relacji
  • szybka informacja zwrotna – redukcja ryzyka „nietrafionego” produktu, możliwość testowania oferty

Aby dowiedzieć się, jak można te zalety przekuć w sukces Państwa firmy prosimy o kontakt.