koncepcja e2-e4

Koncepcja e2-e4

Naszą dewizą jest koncepcja e2-e4  – propozycja kompleksowej analizy i wdrożenia odpowiednich działań marketingowych w Twojej firmie – oparta na założeniach:

analizuj > zmieniaj > działaj > bądź innowacyjny

Cztery podstawowe etapy tego procesu:

Etap I – audyt marketingowy obejmujący analizę aktualnej sytuacji, analizę otoczenia, propozycję zmian i propozycję działań marketingowych

Etap II – przeprowadzenie zmian wynikających z audytu (np. w serwisie WWW, materiałach drukowanych, ujednolicenie standardów graficznych)

Etap III – wdrożenie proponowanych działań marketingowych, począwszy od planowania i koordynowania projektów, poprzez raportowanie, po analizy i usługi doradcze.

Etap IV – wdrażanie zaawansowanych rozwiązań obejmujące np. zarządzanie ryzykiem projektów, wprowadzenie systemów wspierających decyzję (geomarketing, GIS)

Aby otrzymać pełny dokument lub więcej informacji – skontaktuj się z nami.

e2-e4 jest jednym z podstawowych ruchów rozpoczynających grę w szachy. Tak w grze jak i w biznesie aby osiągnąć spodziewaną reakcję należy zainicjować akcję.